Orange Sky

Mellan två lektioner idag gick jag ne till bibloteket här i Härnösand och  lånade boken Cannabusiness, har inte kommit så lågt ännu men den verkar riktigt bra faktiskt. Märkte även att larmet i bibloteket går av ungefär var tionde minut, eller så var det bara idag.
Jag har letat bikinis för resan till Gran Canaria, hittade en jättefin, men en fanns inte kvar så klart.


En återkommade fråga i mitt huvud som jag aldrig kan svara på.
Jag förstår faktiskt inte varför det i alla fall kan få bli bra ett litet tag.
Jag tycker att jag kan få ha lite tur med livet, bara lite.
Jag är less på saker som blir fler och måste hanteras eller ignoreras.
Varför blir det aldrig bra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0