Saker jag önskade gick eller bara sånt jag vill

Jag vill tattuera mig, har massa planer men aldrig pengar till det.

Vill fixa dermal anchor (enpunkts piercing, om det säger mer).

Jag vill klyva tungan, men det får vänta tills jag blir 20, då borde jag ha väntat länge nog med tanken och om jag fortfarande vill så gör jag det.

Jag vill till Gränna igen, jag vill bila med Joar, eller Cornelia eller kanske Sara om hon vill.
Fota och bo i husvagn eller husbil. Sverige semester med husbil + mysig människa, utan att behöva supa för att ha kul, utan äta polkagrisar, fota och god mat.

Jag vill ha ett jobb, pengar och något att kalla hem, en lägenhet men helst ett hus 15 min från stan, med fin gård, garage och en snickarboa. Vill ha en hundgård och ca 30 meter till närmsta granne.

Jag vill ha körkort men varken Marie eller Erik verkar förstå att jag inte kommer kunna ta det i Umeå, är ju aldrig där. Jag bor här, iaf några månader till, sen blir det panik.
Kan inte bo med dom, funkar inte om man redan flyttat hemifrån, när man är van att klara sig själv. Går inte att gå tbx till folk som tror att de äger dig, ska bestämma det du ska göra, när du ska städa och hur du ska göra det.
När du ska äta, när du inte får äta, när du ska sova, när du inte får sova, när du är dålig och när du gör allt på fel sätt.
Jag vill inte gå tillbaka till det, jag orkar inte med att vara en marionettdocka, trådarna klipptes när jag var 16 och det går inte att bura in min fria själ.

Sist så vill jag ha pengar till julklappar. Men det lär inte hända.



Kommentarer
Postat av: Lotta

saknarey också!!! dags att fota snart va! :)

2011-11-26 @ 22:49:32
URL: http://baik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0