Utkast: Juni 26, 2011

Jag har varit på sjukhuset idag, och efter fem / sex timmars väntan så  rengjorde dom det värsta såret och gav mig antibiotika.
ANTIBIOTIKA.
Kvinnohelvetet började babbla om att ifall jag var hennes dotter så skulle hon inte skriva ut nåt smärtstillande för man blir lite groggy av det.
MEN KOM IGEEEEEN, om din dotter har så ont som jag nu har och inte ens kan gå på benet utan att vara nerdrogad av tradd, och ålar sig fram medan tårarna inte vill annat än att rinna, men satan så hon biter ihop för hon har ju sig själv att skylla.
Jag är jävligt säker på att hon hade skrivit ut vad som helst till sin dotter bara hon slipper smärtan.
Det kvinnohelvetet satt och sa till mig när hon kollade mig i ögonen var att små lillflickor med gosedjur(som jag fått av nina btw<3) ska ha ont och lida.
LOVAR,  att om jag var kille hade jag fått hur starka mediciner som helst för killar är ju astuffa, om det gör ont så visar dom det inte.
 
Men slynhelvete tror du inte att det gjorde nådigt jävla ont efter de där långa sprutorna i benet ändå.
När dom skrapade ur såret från grus och skit, eller när de använde en tandborste och borstade bort de, fuck no att jag skulle ha fler sprutor. (Har inga problem med en spruta men när det är typ fem efter varann så gillar jag det ikket.)
Trackback
RSS 2.0