GRATTIS NINA!!!!!! (ne, inlägget är inte riktigt ett grattisinlägg men rubriken är SÅJÄVLAHÅRT tillängnad dig :D:D)

Okej, känner inte att jag har varit helt ärlig med dig. Så här ser jag ut egentligen, innan jag har hunnit sminka mig och redigerat bort lite små saker u know.
Och detta är det enda riktiga jag duger för
(fyi, inte se helt som vanligt utan få tungpiercingarna att fastna i min smiley)
Så här ser jag ut när någon inte gillar mina uppdateringar på fb efter 30 sec.
Och efter 32 sec så utvecklas det till detta
Min mormor sa till min mor att om man äter med hatten på så får man massa mat på hatten. 
Äter ofc med hatt för att få mer mat, fan alltså.. varför gör inte fattiga det för?? Eller, fler studenter borde prova ...
Gillar läppstift också för den delen.
Uppsatt hårBildN
Fetposar bildN
Och nån annan bild. Som visar hur taggad jag är för stunden.
hoppar i säng nu. (jag måste faktiskt hoppa för att komma upp i sängen. För jag är så kort att jag når ner till fötterna.)

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, jag älskar dig du är så jävla bäst

2011-07-03 @ 23:45:42
URL: http://nwall.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0