Små nattliga djupa tankar.

Det slog mig just.
Det spelar ingen roll vad jag gör, hur jag gör det eller varför.
Jag lånar ändå allting, för jag dör ju ändå i slutet.
Så det spelar ingen roll var jag bor, vilket jobb jag har, vilken linje jag går, om jag hoppar av, drar någon helt annanstans. Det enda jag kommer ha i slutet är ändå alla upplevelser, alla vänner som kommit och gått, allt det roliga och fina, självklart motgångar men jag ångrar aldrig något. För allt jag gjort har tagit mig där jag är idag, och jag älskar detta, till och från. När jag inte har någon som bossar över mig dvs..
Jag ska börja göra saker endast för att jag vill och det är kul, om jag vinner något på det.
Inte på ett egoistiskt sätt men för äventyret, spännande saker och upplevelser, fina människor. Det ska jag fylla mitt liv med hädanefter.

Kommentarer
Postat av: Nina

ååååååh så jävla rätt tanke där, fan va bra

2011-07-03 @ 23:44:12
URL: http://nwall.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0